Přidání funkce Schvalování do knihovny SharePoint
SharePoint Online má širokou škálu využití v prostředí Microsoft 365. Může být místem pro váš intranet, náhradou za síťový disk, prostorem pro evidenci informací a souborů k vašim projektům nebo místem pro zajištění schvalovacích procesů nad vašimi organizačními dokumenty.
Co je nového?
Microsoft nedávno oznámil zajímavou novinku pro všechny uživatele SharePoint Online, kterým brzy umožní vložit funkci schvalování dokumentů do jakékoli knihovny. Funkce by měla být dostupná od března letošního roku a mohla by výrazně zjednodušit procesy správy dokumentů ve vaší organizaci.
Jak funguje funkce schvalování?
Schvalování je před nastavená funkce se schvalovacím pracovním postupem, kterou je možné využít v prostředí Microsoft 365. Funkci schvalování můžete najít např. v MS Teams a zahájit schvalovací proces např. pro validaci finální verze nabídky, dodatku, smlouvy nebo řešit schvalování služebních cest s vašimi kolegy.
Jaké výhody může přinést tato novinka?
Díky integraci před nastavené funkce schvalování můžete velmi jednoduše například ve vaší sdílené knihovně, kde se nachází výstupní dokumentace k projektům nebo finální návrhy smluv vložit schvalovací proces pro finální validaci podkladů.
Funkci začne Microsoft zavádět od ledna do začátku března a bude dostupná v knihovně SharePoint Online v záložce Automatizovat, odtud bude možné přidat funkci schvalování do složky se soubory, kde se nacházíte. Pro přesnější informace k dostupnosti novinky vyhledejte MCID: MC912181 ve vašem centru zpráv.