Teams live chat pro webové stránky 

13.01.2025

Víte, že si budete moci vložit live chat od MS Teams přímo do vašich webových stránek pro komunikaci s vašimi zákazníky? Jasně, v dnešní době asi dává větší smysl naprogramovat chatbota nebo AI bota, který bude komunikovat s vašimi klienty za vás, ale pokud máte ve firmě kolegu, který je na zákaznické podpoře, pak by se tento komunikační kanál mohl hodit a zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem webu. Případně pokud vaše společnost používá jiné řešení, jako je LiveChat, Daktela nebo Zendesk, můžete dle posouzení zvážit náhradu.

V jakých licencích bude funkce dostupná?

Teams live chat je určen z pohledu licenčních politik pro menší společnosti s předplatnými                            Microsoft 365 Business Basic, Standard a Premium. 

Kdy bude funkce dostupná?

Pro přesné datování dostupnosti funkce doporučuji sledovat Microsoft roadmapu a dohledat tzv. message center ID: MC974364 na webu pro přesnější informace případně přes administrační centrum Microsoft 365 (Admin.microsoft.com/Stav/Centrum zpráv).

Jak to tedy funguje?

Tato nová funkce umožní přidat live chat do webových stránek organizace. Globální správci prostředí Microsoft 365 a Teams budou moci tuto funkci konfigurovat prostřednictvím aplikací dostupných v obchodě Teams App Store.

Jaké funkce zahrnuje?

  • Sbírání kontaktních informací návštěvníků webu
  • Připojení návštěvníků k dostupnému uživateli v chatu Teams automatickým přiřazením
  • Přeřazení nebo uzavření konverzací přímo z chatu Teams
  • Zveřejňování zákaznických požadavků a souvisejících přepisů v kanálu Teams
  • Dashboard se všemi zákaznickými požadavky za dané časové období



Užitečné zdroje informací:

Nové funkce v MS Teams

Centrum zpráv


Vytvořte si webové stránky zdarma!