Teams live chat pro webové stránky
Víte, že si budete moci vložit live chat od MS Teams přímo do vašich webových stránek pro komunikaci s vašimi zákazníky? Jasně, v dnešní době asi dává větší smysl naprogramovat chatbota nebo AI bota, který bude komunikovat s vašimi klienty za vás, ale pokud máte ve firmě kolegu, který je na zákaznické podpoře, pak by se tento komunikační kanál mohl hodit a zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem webu. Případně pokud vaše společnost používá jiné řešení, jako je LiveChat, Daktela nebo Zendesk, můžete dle posouzení zvážit náhradu.
V jakých licencích bude funkce dostupná?
Teams live chat je určen z pohledu licenčních politik pro menší společnosti s předplatnými Microsoft 365 Business Basic, Standard a Premium.
Kdy bude funkce dostupná?
Pro přesné datování dostupnosti funkce doporučuji sledovat Microsoft roadmapu a dohledat tzv. message center ID: MC974364 na webu pro přesnější informace případně přes administrační centrum Microsoft 365 (Admin.microsoft.com/Stav/Centrum zpráv).
Jak to tedy funguje?
Tato nová funkce umožní přidat live chat do webových stránek organizace. Globální správci prostředí Microsoft 365 a Teams budou moci tuto funkci konfigurovat prostřednictvím aplikací dostupných v obchodě Teams App Store.
Jaké funkce zahrnuje?
- Sbírání kontaktních informací návštěvníků webu
- Připojení návštěvníků k dostupnému uživateli v chatu Teams automatickým přiřazením
- Přeřazení nebo uzavření konverzací přímo z chatu Teams
- Zveřejňování zákaznických požadavků a souvisejících přepisů v kanálu Teams
- Dashboard se všemi zákaznickými požadavky za dané časové období